Ne mândrim cu cunoștințele noastre de specialitate și cu înțelegerea celor mai recente echipamente AV. Folosim aceste informații oferind companiilor cele mai bune echipamente AV pentru adunarea lor generală anuală.
Vom lucra întotdeauna la un standard înalt, deoarece suntem conștienți de faptul că aceste întâlniri anuale au o mare importanță în cadrul unei companii. Echipa SMART RENTAL DIVISION va organiza o vizită la fața locului și odată ce suntem familiarizați cu sediul, facilitățile și cerințele dvs., vă vom recomanda cele mai bune echipamente pentru întâlnirea dvs. Ca parte a serviciului nostru, tehnicienii noștri pot, de asemenea, să rămână pe toată durata întâlnirii pentru a face schimbări tehnice pe parcursul prezentărilor.
Asistențele vizuale reprezintă un element important pentru reuniunile anuale. Ecrane de proiectie sau ecranele led sunt deosebit de utile deoarece vă puteți îmbunătăți calitatea imaginii și a textului.
Microfoanele push-to-talk sunt deosebit de utile pentru întâlnirile a până la 20 de delegați care se află într-o sală de consiliu. Acest microfon ajută la amplificarea sunetului fiecărui delegat și atunci când există un public prezent.
O instalatie de sonorizare este utilă în cazul în care vorbitorul dvs. are o voce moale și sala de eveniment este la o scară mai mare, asigurându-vă că audiența dvs. poate auzi clar și nu pierde nici o informație vitală.
În timpul sesiunilor de întrebări și răspunsuri, microfoanele sunt o alegere bună pentru sălile de conferințe sau de bord mai mari. Operatorii de sunet raman la fața locului pentru a face ajustarile de sunet.
De asemenea, puteți dori înregistrarea evenimentului, fie înregistrarea video, fie sunetul. Acest lucru vă va permite să aveți o idee clară asupra anumitelor puncte din cadrul întâlnirii.

Pentru mai multe detalii si oferte


Open chat
1
Cauti ajutor?
Salut 🤝 !
Cu ce te putem ajuta?
Powered by